him...her...together...

him...her...together...

Tuesday 13 December 2011

Atuk dan Opah...

Buat yang tersayang, jasamu akan ku kenang. 23 tahun kita bersama mengharung segala suka duka. Hanya aku yang tahu, hanya aku yang ada di sisi. Namun, kadang-kadang aku terleka, engkau ku pandang endah tak endah. Engkau ku lupa dalam kesibukkan ku mengharungi hari. Namun kalian tetap di hati. Biar jauh, hanya doa yang dapat ku beri, memohon segala salah dan khilaf ku dari dulu sehingga ke hari ini. Arwahyarham Haji Abdul Rahman Bin Leman dan isteri, awahyarham Hajah Saebah Lebai Rashid, kalian tetap dalam doa kami. Kesayangan saya ini telah pergi menemui Ilahi. Al fatihah untuk mereka. Ini kenangan kita, atuk dan opah. Semoga Allah mengasihani kalian seperi mana kalian mengasihi saya.
Pemergian kalian membawa 100% kesan kepada aku, sebab hanya kelian tempat aku bergantung. kalian pergi membawa separuh daripada nyawa ini, membawa lansung semangat yang bersisa. namun bergitu aku berharap, Allah menempatkan kalian dalam kelangan orang-orang yang dikasihi dan disayanginya.AMin.

No comments:

Post a Comment