him...her...together...

him...her...together...

Wednesday 9 November 2011

Dan bila HADA kembali....


Hello semua...
Hada is back... Sorry my old blogs can’t be opened. So hada bukak blog baru. Followed yang ni pulak tau. Sem baru dah bermula berbulan-bulan lamenya, dan hada dalam proses pembelajaran di sem last. Wah sudah nak graduate ni. Hihihihi. Tak sabar nak jadi dewasa. Doakan hada ya. Banyak sebenarnya cerita ni, tapi hada tak tahu nak start daripada mana. Urmmm, ok kita bermula dengan imej...

Imej hada sama macam dulu, tapi mungkin sedikit berubah. Sudah pandai mahu lawa-lawa. Sudah pandai mahu fesyen-feshen. Wah, ngetop gitu. Tapi jangan terkejut ya... Ada suprise.

Ni masa bosan... janji masa dulu... huhuhu amacam comey tak?
Tapi hada still macam ni... tak berubah. Insyallah satu hari nanti hada akan jadi macam yang di atas.


Apa lagi ya? Wah hada tengah menyelesaikan thesis hada yang bertajuk “The Perception of Malaysian toward Kelantan Traditional Food.” Best tak tajuk hada ni? Bukan apa Kelantan ni very unique tapi tu lah tak tahu kat mana uniquenya. Jadi, hada keluar dengan sesuatu yang menarik untuk dinikmati.

Hada ada jumpa beberapa orang kawan yang baik. Siapa? Itu rahsia. Hada jatuh cinta dengan warna merah. Kenapa? Sebab merah itu bersemangat. Hada sudah rindu pada saufa sakinah. Tapi hada tak mampu untuk menyudahkannya. Pelikkan? Bukannya tak ada masa tapi hada stuck di tengah jalan. Mesti ramai yang tertanya-tanya siapa saufa sakinah. Jom klik ke http://lovelysu-nur.blogspot.com/.
Cukuplah untuk kali ni. Esok hada update lagi ya. Sesiapa yang ada issues untuk dibahaskan, sila nyatakan, agar dapat kita berkongsi ilmu.:)
Salam sayang dari hada.

No comments:

Post a Comment